14/07/2013 § 5 comentarii

Si iata cum un proiect, o dorinta si un loc plin de inspiratie (sezlongul de pe balcon) a murit inca din fasa.

Daca ma intrebi De ce? cred ca as gasi multe scuze puerile, insa adevarul este ascuns undeva intr-o discutie cu un coleg de spatiu virtual, la ceas de seara primavaratica intr-un frig considerabil in Piata Operei din Timisoara 🙂 Cred ca vine un moment in care nu mai poti scrie, pur si simplu. Fie ca vorbim despre timp (pe care, hai sa fim seriosi, ti-l faci daca vrei cu adevarat), despre clisee (un milion+), teme sau intimitate.

Mi-am dat seama de mai mult timp ca acest spatiul al meu, moare incet si ca defapt nici macar nu mai este al meu sau, cel putin, nu mai deserveste scopului initial, ci este un loc in care mai scriu cand si cand si, de obicei, nu lucruri despre care as vrea sa scriu.

Cu toate acestea, imi este greu sa il inchid…

Tagged: , , , ,

§ 5 Responses to

  • Ioan Popovici spune:

    Dar de ce să renunți la șezlong pentru că nu-ți găsești inspirație pentru scris? Îl poți folosi pentru citit.
    Și nu, nu închide acest spațiu, inspirația va reveni sub o formă sau alta, iar șezlongul, poate fi exact muza de care ai nevoie.
    Cine poate ști?

    • Hey, nu renunt la sezlong! Chiar ma gandeam sa imi iau un hamac pentru cam acelasi lucru amintit de tine 🙂 Sincer, nu stiu daca inspiratia imi lipseste… si nu il voi inchide, cel putin, nu astazi 🙂

  • Tiberiu spune:

    Ai incercat un pahar de vin rosu? Sa nu inchizi pravalia! Cred ca in lunile de vara pe toti ne lasa inspiratia sau ca sa nu vorbesc in numele altora cel putin pe mine ma cam lasa. Fac mai multe poze, stau mai mult pe afara…orice numai la scris nu mi-e gandul dar stiu c-i va veni vremea si lui. Important e sa nu te gandesti prea tare la el, la scris. Vine vremea lui…

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading at Cenușăreasa.

meta

