16/07/2013 § Lasă un comentariu

Astazi am pierdut autobuzul

Oricum am plecat destul de tarziu si ingrijorata de ziua care abia incepea, de ganduri si alte frustrari. Pun muzica in urechi, poate poate am noroc sa imi uit mintile in urmatoarea jumatate de ora.

Ma asez confortabil intr-un colt izolat de umbra, tin bine de fusta umflata de vant la fiecare secunda; niciodata nu ma imbrac potrivit vremii de afara… Pana cand un domn cu par alb, cunoscut la vedere de prin cartier, ma abordeaza. Scot castile si il ascult.

Ma intreaba cum merge telefonul lui mobil, un model de Nokia vechi. Ii arat cum se deblocheaza si omul pune telefonul la ureche. Ii explic ca nu vorbeste nimeni acolo, doar este deblocata tastatura. Imi spune ca vrea sa vorbeasca cu sotia. Aflu ca nu stie cum e trecuta in agenda, astfel ca incepem sa cautam dupa nume, prenume, pana ajungem la Mama. Da, la Mama a raspuns sotia cu care omul a inceput sa vorbeasca. Intre timp imi pleaca prin fata ochilor si autobuzul. Nu-i bai, vine altul.

Imi iau un spatiu de intimitate si a mea si a lui, si incep din nou initierea in uitarea mintilor.

In zadar, domnul isi termina discutia telefonica si se apropie de mine. Ma intreaba cat e ceasul caci a lui nu crede ca merge bine. Clar, nu mergea bine, era fixat pe 7:25. Imi scot telefonul, il asigur ca nu este cel mai fix ceas, insa e mai bun decat al lui. Isi cauta butonul de fixare, nu il nimereste. Ii tin mana intr-a mea si ii fixez ceasul dupa al meu…

Vine autobuzul; ne urcam, fiecare isi ocupa locul si purcede spre destinatie…

 

 

Tagged: , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading at Cenușăreasa.

meta

