26/07/2013 § Lasă un comentariu

In sfarsit, sunt in vacanta!

Exista oameni in jurul meu (uneori, chiar si eu) care cred ca eu nu am asa ceva, ca nu stiu ce inseamna sa ai vacanta si nu mica le este mirarea atunci cand aud ca eu in fiecare vara am o vacanta de o luna.

De ce o luna?

Pentru ca orice este mai scurt de 2-3 saptamani nu poti numi vacanta, nu te deconectezi bine si te intorci la ordinea mondiala cunoscuta; si pentru ca merit! 🙂

Astfel ca de luni sunt in vacanta si acum, dimineata stand in pat, butonand la noul meu telefon, ascultand pasarile ciripind si uitandu-ma pe geam fara limita, realizez ca fiecare zi de vacanta este ca si o sambata normala, insa care se intoarce din nou si din nou timp de o luna.

 

Out of topic: Cred ca imi voi face un jurnal de vacanta de-a lungul calatoriilor mele din saptamanile care urmeaza 😉

Tagged: , , , ,

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading at Cenușăreasa.

meta

