30/08/2013 § 8 comentarii

Sunt o iubitoare a caldurii, a verii, primaverii, a soarelui si a cerului senin si cat mai albastru…

Insa astazi m-am bucurat sa vad ca ploua afara, ma bucur sa aud ploaia in acest moment la geam, ma bucur sa port geaca de ploaie si gluga sa nu imi acopere fata si sa ma trezesc cate putin cu fiecare picatura care imi atinge obrajii, ochii, fruntea, firele neastamparate de par…

Imi dau seama ca aceasta ploaie ma spala, imi umple ochii de lacrimi si ma face sa mi-o doresc in ciuda faptului ca anunta acea perioada a anului nu tocmai draga mie. Imi curata fata de somn si de oboseala, imi curata mintea de derutare si intrebari, imi curata sufletul de rautatile mele si ale altora, imi curata inima de prea mult sau poate de prea putin…

Se spune ca lacrimile sunt bune pentru sanatatea ochiului, ei bine, ajung la concluzia ca si ploaia este buna pentru sanatatea spiritului. Ajunsa la birou mi-am amintit de un playlist (Rainy mood, ceva de genul) si imi amintesc ca ultima data cand l-am ascultat eram la Cluj, intr-o camera de hotel si beneficiam de o combinatie de beneficii ale sanatatii ochilor si sufletului. In urma acelei ultime nopti in care l-am ascultat am fost cat se poate de echilibrata, vedeam atat de clar totul in jurul meu. Poate ar trebui sa-l ascult mai des sau poate ar trebui sa ploua mai des…

Cred ca zilele astea ma voi lasa plouata si curatata…

Tagged: , , , , , , ,

§ 8 Responses to

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading at Cenușăreasa.

meta

