Reflectări politice

31/01/2011 § 2 comentarii

A trecut și ultimul week-end din luna ianuarie. Nu știu ție, însă mie mi se pare că aceasta realmente a zburat prin fața ochilor mei. A fost un week-end în care mi-am cam programat urmatoarele luni în ceea ce privește activitatea mea de bază, însă despre aceasta pe parcurs, am vrut cu ardoare să organizez un pic lucrurile prin casă și să fac un pic de ordine prin dulapurile mele și ale soțului, căci în curând va trebui să ne mutăm și totuși nu vreau să mut dintr-o partea în cealaltă lucruri inutile pe care nu le mai folosesc de foarte mult timp; am reusit să fac primul tiramisu din viața mea. A fost o provocare, însă pe care, zic eu 😀 , am onorat-o foarte bine. Am fost alături de un cuplu, prieteni de-ai noștrii, la târgul de nunți foarte mediatizat și care nu a fost nici la jumătatea nivelului celor din anii trecuți.

Astfel, după două zile destul de agitate și de încărcate cu activități de tot felul și după un duș bine meritat, m-am pus și eu să îmi obosesc de tot neuronii la tv. Filme peste filme, nici unul care să-mi atragă atenția în mod deosebit, emisiuni care mai mediocră ca și cealaltă (emisiunea de bingo cu pricina și-a început show-ul cu o manea de toată frumusețea însufleșită de Vali Vijelie 😀 ), astfel am poposit pe programele de știri. Pe Antena3 aceleași teme gen 10 lucruri pentru care… cu aceleași fețe, iar pe Realitatea o altă emisiune unde erau prezenți o mare parte din realizatorii emisiunilor Realității și doamna Alina Mungiu-Pippidi. Sincer, mi s-a părut mai interesantă abordarea emisiunii de pe Realitatea datorită faptului că era abordată o problemă pe care eu o strig de fiecare dată când am ocazia în cercurile mele: toată lumea ar trebui să răspundă pentru faptele lor cu pușcăria. Nu este o afirmație politică sau electorală (nu am nici un câștig în acest sens- nu fac parte din nici un partid și în acest moment nici nu simpatizez unul dintre ele 😀 ), ci mai de grabă o afirmație de bun simț. O mână de oameni au reușit să distrugă la propriu o țară bună sau rea, bogată sau nu, ei au reușit să o aducă la sapă de lemn și tare îmi este teamă de momentul în care ceea ce se întâmplă astăzi în Egipt, Liban, Sudan, se va întâmpla și la noi în cele din urmă. Pe acest fond, acești oameni să răspundă doar cu funcția și poziția politică? Nu mi se pare normal; ei după ce își fac plinul pentru o viață pentru 10 generații, credeți că le mai pasă de imaginea lor politică? Nici nu mai vor să audă de ea. Vor face precum domnul Ciorbea, după un mandat pe aproape la fel de dezastruos ca și acesta pe care îl trăim acum, după zece ani vine și dă lecții de moralitate și face ca toți dracii la tv. Astfel, dacă fiecare incompetent dintre câți vedem zi de zi la cârma instituțiilor publice, ar răspunde penal la finalul fiecărui mandat pentru ceea ce a făcut, sunt sigură ca nu s-ar mai înghesui prea mulți la vestitul ciolan.

Nu mi se pare corect față de ceilalți cetățeni ai României să fi atât de inconștient și de iresponsabil, de orb și lipsit de simțurile primare. Cred că și o colonie de cimpanzei este condusă mult mai responsabil, decât această țară guvernată de vertebrate, cică înzestrate cu gândire și discernământ. Un gust amar îmi lasă toți cei care fac parte din partidul de guvernământ. Atât sunt de violenți și absurzi, nu gândesc, vorbesc numai în sintagme învățate pe de rost din care nu îi mai scoți, sunt toți trași la indigo. Nici un pic de întelegere, nici un pic de discernământ; mie îmi dau senzația de oameni cu creierul șters.

Nu ți se pare?

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

§ 2 Responses to Reflectări politice

Lasă un comentariu

What’s this?

You are currently reading Reflectări politice at Cenușăreasa.

meta